رویدادها آرشیو خبر ها
یووه از خرید سوارز مطمئن است؟

یووه از خرید سوارز مطمئن است؟

تقریبا هر روز اخبار زیادی در خصوص توجه و علاقه یووه به خرید ژکو و یا سوارز شنیده میشود اما تاکنون شرایط هیچ کدام از این بازیکنان به مراحل مذاکره نهایی نرسیده است، با این حال احتمال می رود یوونتوس یکی از این دو گزینه را برای فصل آینده در ترکیب خود داشته باشد.

 

هر چند که گذشت زمان شرایط را سخت تر خواهد کرد به ویژه برای جذب مهره بوسنیایی، ادین ژکو که مذاکرات رم و ناپولی نیز می تواند به دور شدن این بازیکن از یووه کمک کند. از سوی دیگر نیز به نظر میرسد با تاخیر مدیران یووه این بازیکن نیز از پیوستن به یووه پشیمان شده و در تمرینات با پیراهنی که بر تن داشته نشان داده بازیکن رم است.

 

اما از سوی دیگر نام سوارز دیده میشود، گزینه ای که برای تیفوسی ها ارزشمندتر است و برخی از کارشناسان بر این باورند که او در بارسا با شرایطی روبرو شده که ایگوایین در یوونتوس دارد و این مسئله باعث اسودگی مدیران بیانکونری شده تا با ارامش بیشتری به بررسی شرایط جذب این بازیکن بپردازند و همین دلیلی ست که یوونتوسی ها دیگر برای جذب ژکو تلاشی از خود نشان نمی دهند زیرا از خرید احتمالی سوارز مطمئن هستند.

 

با این حال برخی نیز مشکلات مدیریتی باشگاه یووه در بررسی شرایط خرید و فروش بازیکنان را دلیلی برای این تاخیر می دانند و به مدیران یوونتوس اخطار می دهند که نمی توانند بیش از پیش زمان را در بازار نقل و انتقالات تابستانی از دست بدهند و نباید فراموش کنند که همین حالا نیز ژکو، گزینه مورد نظر مربی شان از این تیم دور شده و سوارز نیز همچنان بازیکن بارسا است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: